wtorek, 7 sierpnia 2012

Hejoł!

Mam taką tyci malutką prośbę do tych co odwiedzają bloga... Piszcie komentarze i bierzcie udział w ankietech. PLIS! Wystarczy jeden mały komentarz jak ci się podoba jakiś post lub ogólnie blog... PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! Mam też nadzieję, że blog się podoba... :( Jak do tej pory komentarze napisała tylko moja przyjaciółka, a chciałabym żeby ktoś jeszcze napisał co sądzi o blogu i postach... To naprwde niewiele wysiłku kliknąć jedną odpowiedź w ankiecie, a dla mnie to wiele znaczy :) I nawet nie sądziłam, że ktokolwiek będzie czytał mojego bloga więc wszystkim tym baaaardzo dziękuję! ;) Polecajcie mojego bloga PLIS! Chcę równierz ogłosić, że szukam kogoś kto chciałby współprowadzić ze mną tego bloga. Resztę dogadamy razem ;) Chętni piszcie do mnie na... Hmm... No na e-maila : matiz0o0@spoko.pl ;) Mam nadzieję, że nie przynudzałam bo trochę się rozpisałam więc napiszę już tylko POZDRO i mam ciągłą nadzieję, że blog się podoba! ;)

Matiz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz