niedziela, 22 lipca 2012

Krótkie imaginy

1. Za każdym razem kiedy kładziesz się spać, Niall kładzie się po drugiej stronie łóżka i mówi " Dobranoc Kochanie". <3

2. Oglądasz horror z Lou. Zaczynasz krzyczeć, a on przytula cię i szepczę ''Spokojnie. Jestem tutaj by cię chronić, skarbie''. ♥

3. Harry kupił ci bransoletkę. Jest na niej napisane Harry + [ twoje inicjały ] = ♥

4. Kiedy masz jakiś ważny egzamin w szkole Liam zawsze czeka przed drzwiami klasy z wielkim bukietem kwiatów. ♥

5. Zayn: Źle się czuję.. Ty: Co ci jest kochanie? Zayn: Od wczoraj mnie nie całowałaś .. *całujesz go*

6. *Lou w dzień matki daje ci kwiaty* i mówi: Ty nie jesteś moją mamą, ale już niedługo będziesz mamą moich dzieci.

7. *Harry zabrał ci twój telefon* Ty: Oddaj! H: Nie. W pierwszej kolejności ty mnie pocałuj. *Uśmiechasz się i całujesz go*

8. Stoisz w kolejce po autograf 1D. Liam podchodzi do ciebie i pyta: Jesteś naszą fanką? Ty: yhmm. Liam: a ja mogę być twoim fanem ?

9. Widzisz w telefonie, że masz jedno nieodebrane połączenie.Piszesz smsa: Co się stało? Niall: Chciałem ci powiedzieć, że cię kocham.

10. Jesteś z koleżankami w centrum handlowym. Przed tobą stoi Harry i spięty pyta cię ciebie czy pójdziesz z nim na randkę.

11. *Niall do twojego misia*: ''To ja powinienem spędzać z nią całe noce!!''

12. Ty: Kocham Cię. Lou: Och .. nie wierzę, że tak piękna i cudowna dziewczyna mogłaby się we mnie zakochać.

13. Liam: Mogę twoje zdjęcie? Ty: A po co ci? Liam : Chcę pokazać Św. Mikołajowi co chcę pod choinkę.

14. Harry:*przegląda wielką książkę* Ty: Co robisz? H: Szukam imion dla naszych dzieci. Ty: Ale ja nie jestem w ciąży H: Ale będziesz

15. Zayn:*wbiega szybko do domu* Seksu, seksu, seksu! *wszedł do swojego pokoju* Mama?! Trisha: [ twoje imię ] przed chwilą wyszła.

16. Lou puka do twoich drzwi, otwierasz* Ty: Co tu robisz? Lou: Odwiedzam moją dziewczynę. *całuje cię*

17. Na każdy swój wywiad,trasę koncertową czy sesje zdjęciową Zayn bierze cię ze sobą bo chcę pokazać światu swoją cudowną dziewczynę.

18. Harry: Ktoś kocha ciebie, ktoś myśli o tobie, ktoś marzy o tobie. Ty: kto? Harry: mam na imię "ktoś".

19. Niall: Mamo! Kupiłem sobie nową koszulkę. *ona paczy* Mama: Z twarzą ( twoje imię )?! Niall: Wiem, że jest piękna .

20. Nauczyciel: Śledź swoje marzenia. Liam: mam śledzić marzenia? To właśnie robię. Śledzę moją dziewczynę na twitterze.

21. *Chłopaki wracają z trasy koncertowej* Zayn: kochanie, tęskniłem za tobą! *biegnie do ciebie i mocno cię przytula*

22. Harry: Dlaczego te wszystkie dziewczyny proszą mnie o randki..przecież ja już jestem szalenie zakochany. Ty: W kim? H: W tobie ♥

23. Ty: Ile chciałbyś mieć dzieci? Lou: Tyle ile ty byś chciała. Ty: *mówisz na żarty* to może 8? Lou: Okej, będziemy mieć 8 dzieci.

24. T:Harry? H:Tak, słońce? T:Gdzie.jest.moje.bikini? H:Nie wiem, ale możesz pływać nago. *mruga*

25. Zayn daje ci niebieską sukienkę. Dajesz mu buziaka. T:Dziękuję, ale z jakiej to okazji?

26. Harry ściąga swoją koszulkę, a jego telefon zaczyna dzwonić. Ignoruje to "nie przejmuj się. dziś w nocy jestem tylko ja i ty"

27. T:Co jest w twojej głowie? Harry:Ty. Zawsze tylko ty, kochanie. T:Aww, Harry.. H:Shh, tylko mnie pocałuj

28. Louis:Chcę się z Tobą kochać,kochanie. T:Dlaczego? L:*patrzy w dół* to dlatego. T:Zboczeniec. *całuje cię*

29. Marie:Wstawaj. Niall:Mamo, śnił mi się sex z [T.I] M:Słucham? N:Co na śniadanie?

30. Ty:Sprawiasz że jestem szczęśliwa. Liam:Hh, [T.I] gdybyś wiedziała jakim ty mnie czynisz szczęśliwym *całuje Cię

31. Masz urodziny.Harry zachowuje się jakby zapomniał. Wieczorem wchodzisz do pokoju i zastajesz Hazzę <3

32. Przyjaciel:Chodzisz z Louis'em? Lou staje za Tobą, kładzie ręce na Twojej talii, brode opiera o Twoje ramiona i mówi:Tak, ona jest moja. *całuje cię w szyję*

33. Dostałaś sms od Liama "Tęsknię... baaardzo!" *odpisujesz* "Wiem, to jest trudne" L:Masz rację, jest trudne" *stoi za Tobą*

34. Ty:Pocałuj mnie. *Harry spojrzał na Cb* Ty:Potrzebuję tego. H:Ohhh *całuję cię* Niall:A co ze mną? H:Nie mam mowy.

35. Ty: Harry, wstawaj, rusz swój leniwy tyłek. H:*Przeciąga się* Niee, zróbmy coś innego Ty:Ale.. H:*zaczyna cię całować*

36. Ty :Nie nawidzę grać z Tobą w gry. Zayn :Dlaczego? Ty :Dajesz mi wygrać. Zayn :Tylko dlatego ze wtedy mnie całujesz.

37. Harry:Kochanie? Lou:Tak, skarbie? H:Nie ty idioto! Lou:Aaa

38. Niall:Ona czy ja? Harry:Ona pod każdym względem. N:To boli. H:Sory,ale nie mógłbym całować cię tak jak całuję ją.

39. *Liam zerka na Zayn'a* Z:Co? L:Zostałem gejem dla Ciebie. Z:CO?

40. Budzisz się naga w łóżku Zayn'a, owinięta w ciepłą kołdrę, która pachnie jak "on" zauważasz kartkę "Było cudownie, kocham Cię".

41. Liam: Hej [T.I], wyglądasz pięknie. Lou: Yyyy. ? Liam: Co? Lou:Ona jest MOJA! *całuje Cię*

42. *wypadłaś z łodzi* Ty:Harry! N:On teraz jest cały mój!*bezczelny uśmiech*T:Niall.N:No, okey..*Harry skacze do wody, i cię ratuje*

Mam nadzieję, że się spodobają ;) Plis komentujcie!

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste. x
    Pisz dalej ;]
    Polecam ten blog --> http://takemehomeshufflin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ;)
    kolejne poproszę ;*
    zapraszam do siebie -> http://one-direction-imagine-1d.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super. pisz więcej. ;*
    Horanowa. x

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszne. :D Padłam ze śmiechu n ziemię !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomóc ci wstać? ;D chociaz sama leże na podłodze XD

      Usuń
  6. jajku , ne sa świetne :* padłam zę smiechu! pomoże mi ktoś wstać? XD naprawdę zarabiste , masz talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!!! - Ziallka

    OdpowiedzUsuń
  8. super pisz dalej

    OdpowiedzUsuń