niedziela, 22 lipca 2012

Fakty Zayn Malik

Fakty:

1.Zayn: Lubię dziewczyny, które nosza kapelusze.
2.Jest muzłumaninem.
3.Zayn jest naprawdę blisko ze swoją młodszą siostrą i prosi ją o rady w sprawach dziewczyn.
4.Gdyby Zayn był dziewczyną poślubił by Liama.
5.Zayn umówił się kiedyś na trzy randki tego samego dnia.
6.Zayn ma inne motto życiowe każdego dnia.
7.Zayn lubi dziewczyny ze średnim biustem, długimi nogami i tyłkiem z tzw. "dobrej firmy".
8.Zayn twierdzi że jest pieszczotliwym typem faceta.
9.Zayn potrafi zrobić w przybliżeniu 70 kopnięć piłką, bez jej upadku.
10.Zayn powiedział że wśród kobiet ceni inteligencje, Louis szuka ostrej dziewczyny a Niall nieśmiałej.
11.Zayn lubi dziewczyny które grają trudne do zdobycia.
12.Zain, zapytany o jego nagie ciało, odpowiada "Louis mówi, że jest gorące" .
13.Najlepsza piosenka na walentynki wedlug Zayna: Chris Brown - With You .
14. Zayn nienawidzi kiedy Niall śpiewa operowym głosem.Pewnego ranka kiedy zaczął to robić Zayn uderzył go w twarz .
15.W ich albumie solówka Zayn'a trwa 5:38.
16.Jeśli OneDirection byliby zwięrzętami, Zayn byłby gorylem.
17.Zayn : Chcę włosy Harry'ego, pośladki Louisa, oczy Nialla i śmiech Liama. Niall : Chcesz być jak Ken.
18.Selena Gomez nie jest w moim typie - Zayn.
19.Nie wiem czy wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia. Zależy od sytuacji. Gdybym zakochał się od pierwszego wejrzenia wiedziałbym i uwierzył. Na razie nie miałem takiej sytuacji. ~ Zayn Malik.
20.Jeśli ludzie mówią za plecami to dlatego, że jesteś przed nimi. ~ Zayn Malik
21.Nikt w zespole nie jest gejem, przeprosiny dla naszych fanów, którzy są gejami, lubimy nasze dziewczyny. ~ Zayn Malik.
22.Zayn ma już 4 tatuaże, ale chce mieć kolejny.
23.Bądź wierny sobie i nie poświęcaj się temu dla kogo jesteś nikim - Zayn.
24.Rebecca Ferguson przyznała że kilka utworów z płyty jest o jej związku z Zayn'em.
25.Harry : Zayn jest mądry i inteligentny. Jest zabawny. Louis : Jak grzyby Fungi.
26.Zayn lubi "łamać" stoły.
27.Jak można być singlem, będą tak przystojnym? Harry : Cóż, dzięki..um... Niall : Jesteśmy zajęci. Zayn : My lubimy Chicken Nuggets.
28.Po raz pierwszy całowałem się mając siedemnaście lat. - Zayn
29.Jestem człowiekiem nocy! Nie spię nawet wtedy, kiedy nie imprezuję, po prostu się zatrzymuje - Zayn.
30.Lou zaraził Zayn'a miłością do The Script.
31.Louis ma przezwisko modnisia , ale nie lubi przyznawać sie do tego że kocha mode , więc zawsze zwala na Zayna .
32.Jedna rzecz bez której nie potrafiliby żyć.* Zayn : Telefon.
33.Czym pachną twoje włosy? Zayn : Szamponem przeciwłupieżowym.
34.To nie ma brzmieć głupio, ale byłem popularny w szkole. Byłem troche bad boy'em, wiesz zrobić bałagan i się śmiać z tego. - Zayn
35.Zostanę z Tobą Liam, tylko dlatego, że jestem Twoim przyjacielem. - Zayn
36.Kiedy zobaczyłem Harry'ego płaczącego po głosowaniu w show, szlochał na moim ramieniu i ja zacząłem także płakać. - Zayn
37.Podejmij ryzyko, jeśli chcesz znaleźć miłość. ~ Zayn Malik.
38.Zayn pali papierosy.
39.Ma małe znamię koło wargi.
40.Zayn może podrywać dziewczynę ale jeśli odbywa się to przed kamerami to robi się nieśmiały.
41.Cieszy się że przeszedł najdalej z wszystkich wyznawców Islamu w X-Factor.
42.Jest typem niegrzecznego chłopca, został wywalony ze szkoły.
43.Próbuje rzucić palenie bo wie że jego fani tego nie lubią.
44.Jego ulubione powiedzonko to : vas happenin?!
45.Gdy Zayn jest pijany, zabawnie tańczy.
46.Jego ulubiony kolor to niebieski.
47.Twierdzi że rozumie dziewczyny lepiej niż przeciętny mężczyzna.
48.Macha do fanów z samochodu, a następnie odjeżdża.
49.Sądzi że byłby bardzo opiekuńczym chłopakiem.
50.Gdy miał 6 lat, wyrzucił telewizor przez okno.
51.Pisał piosenki i wiersze, zanim jeszcze stał się popularny.
52.Imię Zayn po Arabsku oznacza - piękny.
53.Czeka na dzień, kiedy zaśpiewa dziewczynie piosenkę "Let Me Love You" bo będzie w niej naprawdę zakochany.
54.Najsłodszą rzeczą jaką zrobił, było kupienie swojej siostrze bilety na koncert Justina Biebera.
55.Gdy lubi jakiegoś fana, wpycha głowę koło jego głowy podczas robienia zdjęcia.
56.Ulubioną serią książek Zayn'a jest Harry Potter.
57.Gdy wkurza Liama, ten obraża się na niego dopóki Zayn go nie przytuli.
58.Zayn śledzi Taylor Swift na twitterze.
59.Ma koszulkę z napisem "please turn me on" tzn. proszę podniecaj mnie.
60.Chcę dziewczynę która będzie sądzić że jest brzydka a on będzie jej mówił co chwilę że jest piękna.
61.Sądzi że nie ma lekarstwa na One Direction infection.
62.Zayn przebijał jedno ucho siedem razy.
63.Czasem gdy się nudzi, wpisuje swoje imię w google i przegląda stronki.
64.Gdy był młodszy, ciągle jadł papier.
65.Twierdzi że nie mógłby żyć bez kurczaka.
66.Gdy był mały sądził że żadna dziewczyna się w nim nie zakocha.
67.Zayn kocha Nike .
68.Zayn będzie najprawdopodobniej rapował na następnym albumie.
69.Zayn powiedział że chce kiedyś wziąć ślub, ale w dalekiej przyszłości.
70.Zayn kocha brunetki.
71.Zayn uwielbia być w centrum uwagi.
72.Zayn przypadkowo złamał krzesło podczas meet&greet po koncercie.
73.Kiedy był młodszy ratował pieski i przynosił je do domu.
74.Dzień, w którym Zayn otrzymał wiadomość, że jego dziadek zmarł- chłopcy pierwszy raz widzieli jak płakał.
75.Jego wlosy mają 6cm .
76.Zayn został wydalony z dwóch szkół za bójki.
77.Zayn jak ma problem idzie do Liam'a.
78.Zayn zna Liam'a od 2008r-poznali się na kastingu do X-Factor.
79.Zayn oddał kiedyś Liam'owi swój ulubiony naszyjnk aby zawsze był przy nim .
80.Zayn lubi calować Liam'a.
81.Uważa, że Liam jest jednym z największych wokalistow naszych czasów.
82.Może spotykać się z modelką, ale woli poślubić dziewczynę bez zobowiązań- nawet fanką, ale żeby nie piszczała na jego widok.
83.Kedy chlopaki go wkurzają mów im , że to on był najgorętszym mężczyzną 2010r według Sugarscape.
84.jego ulubione owoce to pomarańcze.
85.Zayn lubi patrzeć na pupy dziewczyn.
86.Lubi zamknąć się ze słuchawkami na uszach w swoim pokoju i rozmyślać.
87.Nie umie pływać.
88.Lubi inteligentne dziewczyny.
89.Chciałby zamienić się głosem z Niall'em.
90.Konto Zayna na youtube to " bradfordboizayn ".
91.Zayn: oczywiscie, ze mogę umowić się z fanką, ale ma mnie kochac za to jaki jestem a nie za to ze jestem w One Direction.
92.Zayn : W porządku, jestem najlepszy. Harry : Ja drugi. Liam : Ja jestem trzeci. Louis : Jestem czwarty. Niall : A ja to, co najlepsze.
93.Co zrobicie dla dobrej oglądalnośći? Louis : Wszyscy możemy być nago!
Zayn : Będziemy? *Cisza* Louis : Nie teraz... później
94.Louis raz płakał Zaynowi w ramionach kiedy był pijany.
95.Zayn pokaż nam swoje tatuaże. Zayn: Ok, nie chciałem tego robić ale..
96.Zayn: Mam jej numer. Liam: A ja mam jej emeil.
97.Zayn: Jestem atrakcyjny.
98.Urodzinowy tort Zayn'a był z jego zdjęciem na wierzchu.
99.Zayn lubi dziewczyny ze średnim biustem, długimi nogami i tyłkiem "dobrej firmy".
100.Gdy Zayn miał pięć lat upadł na wtyczkę i utkneła mu w głowie.
101.Lou: Gdzie jest Zayn? Zayn: Umrę! ( we Francjii)
102.Liam i Zayn używają/noszą na sobie miks dwóch wód kolońskich.
103.Liam: gdy Zayn jest zmęczony, nie obchodzi go to kim jesteś. On automatycznie zaśnie na twoich barkach.
104.Zayn kiedy miał cztery lata, przyjaciółka jego rodziny zaszła w ciążę. Pewnego dnia płakała przez to. Zayn do niej podszedłi powiedział: Nie martw się, może nie jest twoje.
105.Jego ulubiony kolor to niebieski.
106.Zayn lubi słodkie perfumy.
107.Reporter: Jeśli miałbyś słonia, gdzie byś go ukrył? Harry: W pokoju. Zayn: W tunelu. Louis: po co ukrywać słonia?
108.Gdy Zayn miał 3 lata, miał obsesję na punkcie papieru.
109.Zayn: Ludzie nazywają to Walentynki, ja nazywam wtorkiem.
110.Zawsze gapię się na Zayn'a gdy on tweetuje, bo zawsze wystawia swój język na zewnątrz. Nie wiem dlaczego - Louis.
111.To Zayn zaczął mówić "It's peng" za każdym razem gdy podobał mu się ubiór/wygląd fanki. Teraz mówią tak wszyscy.
112.Gdy szukamy łóżek w hotelu, Zayn i Harry muszą spać w jednym łóżku bo inaczej są źli - Niall.
113.Zayn: nie jestem typem osoby która ma dużo przyjaciół. Mam ich kilku, ale oni są tymi prawdziwymi. Myślę że takich przyjaciół jest o wiele trudniej znaleźć.
114.Gdy gdzieś wychodzę, muszę dokładnie sprawdzić to miejsce - Zayn.
115.Zayn ma tatuaż z kartą do gry i napisem McZed na niej.
116.Zayn lubi naturalne dziewczyny, które nie mają na sobie za wiele Make'Upu.
117.Gdyby Zayn mógł wymienić się na jeden dzień miejscami z którymś z chłopaków, chciałby być Louisem.
118.Zayn lubi gorąco czekoladę.
119.Zayn wolałby utknąć w klatce z 10 lwami niż w basenie z 10 rekinami.
120.Przed X Factorem tata Zayna nigdy nie słyszał jak jego syn śpiewa.
121.Harry wygolił 'H' na nodze Zayna, gdy ten spał.
122.Zayn trzymał rękę Harrego, gdy Hazza robił tatuaż.
123.Zayn:Liam przewrócił mój kajak, gdy byliśmy w jęziorze i zapomniał, że ja nie potrafię pływać, co nie było zabawne. Louis: *Śmiech*.
124.Zayn powiedział, że smsuje i rozmawia z Perrie, ale naprawdę są tylko dobrymi kumplami.
125.Oczywiście, jesteśmy dobrze nastawieni do anty fanów. Dopóki mamy nasze dziewczyny, jesteśmy silni. - Zayn.
126.Nie nazywaj dziewczyny flirciarą jeśli tylko jest miła i nie mów o niej że ma obsesje jeśli ona po prostu jest zakochana - Zayn.
127.Zayn: Halo? Lou: (udający głos dziewczyński) O MÓJBOŻE ZAYN JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ ! Zayn: Cześć Louis.
128.Zayn:Mama Harry'ego jest bardzo miłą kobietą. Niall:No, jest gorąca.
129.Zayn'a ciężko wyciągnąć z łazienki, bo układa sobie włosy.
130.Reporter: Kiedy ostatni raz pękaliście ze śmiechu? Harry: Niedawno byliśmy razem w kinkie, przebiegała obok nas dziewczyna z dużym wiaderkiem popcornu. Nagle potknęła się i cały popcorn rozsypał się jej na podłogę! Niall: Tak to było zabawne! Musimy przyznać, że lubimy śmiać się z czyjegoś nieszczęścia (śmiech). Zayn: Dla mnie najśmieszniejsze było to, że Louis wstał, podniósł garść popcornu i ....zjadł go! Louis: Szkoda by było, gdyby się zmarnował!

2 komentarze:

  1. Awww... Zayn <3 a widzieliście jego ciało <3 poprostu Sweeet <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje ze schociarz smakowal mu ten popkorn
    dzieci w afryce umieraja szkoda zeby sie zmarnowal

    OdpowiedzUsuń