niedziela, 22 lipca 2012

Immaginy

1. Ty: Gdybyś miał do wyboru kochać mnie albo umrzeć co byś wybrał ...
Liam : Ostatni oddech żeby powiedzieć Ci 'Kocham Cię' <3

2. Niall : Zamknij oczy i policz do trzech...
Ty : Raz, dwa, trzy..
*Niall Cię całuje*<3

3. Ty: Czuję jakbyś przestawał mnie kochać...
Zayn : Kochanie Ciebie jest jak oddychanie, jak mógłbym przestać?

4. Ty: Tyle dziewczyn na świecie jest w Tobie zakochanych, musisz być najszczęśliwszym facetem na ziemi...

Harry : Jestem, ale nie przez tysiące dziewczyn tylko dzięki Tobie *całuje Cie*

5. Ty: Zastanawiałeś się kiedyś z kim się ożenisz?

Louis: Tak, ale teraz już nie muszę.

Ty: Jak to?

Louis: Odkąd poznałem Ciebie znam odpowiedź

6. Zayn : Kochanie, może pójdziemy na plażę?
Ty : Dlaczego chodzimy tam cały czas?
Zayn : Lubię patrzeć na Ciebie w bikini *mruga* ♥

7. *Leżysz z Niallem na łące, patrzysz w gwiazdy*
Ty : Jakie to piękne ...
Niall : Wiem... *cały czas wpatrywał się w Ciebie* ♥

8. *woja na poduszki z Liamem*
Liam : Wygrany dostaje buziaka?
Ty : Okej!

*dwie minuty później*
Liam : Poddaję się, chodź tutaj! *przyciąga cie blisko do siebie i czule całuje* ♥

9. Ty : Harry, pójdziesz ze mną na zakupy?
Harry : Tylko jeśli będę mógł patrzeć jak się przebierasz *mruga*
Ty : To... idziemy? *całujesz go*

10. Zayn : Nudzi mi się!
Ty : Dokładnie wiem co powinniśmy zrobić *mrugasz i popychasz go na łóżko, Zayn się uśmiecha, a ty rzucasz na łóżko Monopoly*
Ty : No, a o czym Ty myślałeś kochanie? *całujesz go*

11. *Louis cię przytula*
Louis : Wiesz.. Każdego dnia przytulam setki dziewczyn ale dopiero będąc w Twoich ramionach wiem, że w tym miejscu chcę być już zawsze

12. Ty: Musimy chyba Ci kopić nowe spodnie.
Harry: Ehemm..
Ty: Te już są zniszczone..
Harry: To dlatego, że Mój przyjaciel się w nich nie miesci..
Ty: Hahaha .. No comment..

13. Lou: Jakie plany na dziś ?
Ty: Kino..
Lou: Ty, ja, ciemne pomieszczenie i małe co nie co.. Oj tak. Pasuje mi !
Ty: Seksoholik!

14. Bierzesz prysznic w domu Zayna, chłopak po cichutku wchodzi do łazienki, rozbiera się i dołącza do Ciebie .. ♥

15. Jest Halloween. Ktoś dzwoni do Ciebie do drzwi. Otwierasz, stoi w Niall przebrany za wampira.
Niall: Cukierek albo sex !
Ty: Masz cukierka.. *Niall podchodzi do Ciebie i całuje w szuje, kładąc swoje ręce na twoje pośladki*
Niall: Głodny wampir to zły wampir ! A zły wampir to brutalny wampir.. *bierze Cię na ręce i idzie z tobą do sypialni, kładzie na łóżko i zaczyna rozbierać*
Ty: Sex z wampirem - tego u nas chyba jeszcze nie było *całujesz go*

16. Ty: LIAM ! Oddawaj mój telefon !
Liam: Jak tak bardzo Ci na nim zależy do przyjdź tu do mnie ! Jestem w sypialni !
*idziesz, na łóżku leży Liam z twoim telefonem w spodniach*
Liam: Coś za coś - ja Ci oddam telefon, a ty się ze mną pobawisz *uśmiecha się znacząco*
Ty: Gorzej niż z dzieckiem ! Ale okej.. stęskniłam się za tobą.
Liam: No mój przyjaciel za tobą rówież
*siadasz na nim okrakiem, chłopak zaczyna Cię całować i rozbierać*
Plis o komentarze!

5 komentarzy: