poniedziałek, 23 lipca 2012

Imagin Harry +18

Harry to twój chłopak już od 2 miesięcy. Dziś miałaś u niego zanocować lecz nie wiedziałaś, że będziecie sami. Siedzieliście na kanapie i oglądaliście jakiś nudny horror. Harry zaczął narzekać z nudów. Ty go przytuliłaś i powiedziałaś, że masz lepszy pomysł na spędzenie tej nocy. Harry od razu zajarzył o co chodzi i w mgnieniu oka byliście w samej bieliźnie. Harry zaczął bardzo namiętnie całować cię po szyi, gładząc powoli twoją środkową część uda. Zaczęłaś sapać z podniecenia choć jeszcze się nie zaczęło. Harry szybko zerwał z ciebie resztę ubrań i wsadził swoje dwa palce do twojej pochwy. Z początku wkładał je delikatnie bo wiedział, że to twój pierwszy raz. Po chwili przyspieszył wkładanie i zaczął wpychać je coraz głębiej. Jęczałaś z podniecenia coraz głośniej. W końcu przestał. Teraz ty zaczęłaś. Wzięłaś do ręki jego penisa i zaczęłaś szybko trzeć go w górę i w dół. Po chwili wzięłaś go do ust. Ssałaś i lizałaś go do zmęczenia. Skończyłaś. Harry nie zwlekał ani chwili i wszedł w ciebie. Z chwili na chwilę przyspieszał i zwiększał siłę. Stawał się coraz bardziej przyjemniejszy. Czuliście, że zaraz dojdziecie. Gdy Harry czuł, że zaraz wybuchnie szybko z ciebie wyszedł. Na szczęście nie doszło do wytrysku. Padliście zmęczeni na łóżko i całowaliście się jeszcze przez jakieś 20 minut po czym zasneliście w swoich objęciach całkiem nadzy. Już zawsze byliście szczęśliwą parą i prowadziliście szczęśliwe życie.KONIEC


Taki krótki, mam nadzieję, że się spodoba i proszę o miłe komentarze.
Trochę dużo dodałam imaginów i odrazu sie przyznaję, że nie wszystkie są moje, ale ten i poprzedni są mojego autorstwa. I ta informacja jest żeby mi nie wypisywać, że coś kradne czy kopiuje tylko poprostu mi się te imaginy spodobały więc je dodałam ;) Żeby ci którzy ich nie czytali mogli je przeczytać. Pozdro ;)

1 komentarz: