czwartek, 6 grudnia 2012

One Direction - Obrazki ze stronki - takmam.pl

Kiedy mam zdrętwiałe usta po wizycie u dentysty
Kto na ochotnika do odpowiedzi?
Kiedy słyszę mój ulubiony kawałek
Kiedy proszę o coś rodziców
Kiedy nie ma internetu
Kiedy ktoś mi mówi że to była jego ostatnia guma
Kiedy poznaję po tonie głosu w którym momencie mama zacznie na mnie krzyczeć
Kiedy dotknę mokrej klamki od toalety
Kiedy uśmiecham się do kogoś kto mi się podoba
Kiedy na lekcji nagle zaczynam wszystko rozumieć
Kiedy z przyjaciółmi robimy sobie zdjęcie z wyskokiem
Kiedy widzę że coś złego przytrafiło się osobie której nie lubię
Kiedy zaliczyłem test do którego się nie uczyłem
Kiedy robię sobie zdjęcie z kimś wyższym od siebie
Kiedy budzę się w weekend
Kiedy zwalniam się z ostatniej lekcji
Kiedy zdaję sobie sprawę że mój śmiech jest zbyt głośny 
Kiedy nie ma dla mnie miejsca żeby usiąść
Kiedy z kimś rozmawiam i przechodzi ktoś kto mi się podoba
Gdy nie ma neta
Kiedy miał być test ale nauczyciel zachorował
Kiedy nauczyciel się przewrócił
Kiedy ktoś mówi że nie umiem tańczyć
Kiedy już zasypiam i ktoś zapali światło
Kiedy z przyjaciółmi słyszymy ekstra kawałek
Moje życie w roku szkolnym
Kiedy biegnę do jedzenia a kiedy biegam na WF-ie
Kiedy ktoś dotyka moich rzeczy
Kiedy leci nasza ulubiona piosenka
Kiedy jest gorąco i wchodzę do pomieszczenia z klimatyzacją
Kiedy wydaje mi się że umię grać na gitarze
Kiedy mama każe mi iść kupić Nutelle
Kiedy słyszę swoją ulubioną piosenkę
Kiedy ktoś pyta się mnie
czy idziemy na piwo
Kiedy mama mi powiedziała że mam karę na kompa
Zaufanie do przyjaciół
Kiedy ktoś puszcza mój ulubiony kawałek
Kiedy jestem ze znajomymi i ktoś włączy karaoke
Gdy ktoś kto mi się podoba mówi że ładnie wyglądam
Kiedy mówi do mnie kilka osób naraz
Gdy widzę że ktoś ma coś słodkiego
Kiedy ktoś kto mi się podoba powiedział że ładnie wyglądam

22 komentarze:

  1. zajefajne ;* kofam tych głuptasów <3 I love you guys!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Ich na zabój ! i masz superowego blogaa <33

    OdpowiedzUsuń
  3. są zaje * biści. <3 ;* super blog. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku tak się uśmiałam jak to oglądałam :D
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://wikussiaonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolajna Directionerka ; 328 marca 2013 07:13

    Jakie fajowskie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i kocham ich ... :* Byłam na ich koncercie i tera chce żeby był drugi ale tera w Polse , bo nieche mi sie znów wyjeżdżać za granice znowuu .

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oni są sexykocham ich i z chęcią za nich wyjde wiem jestem psycho fanką

    OdpowiedzUsuń
  8. super strona naprawdę już nie mogę doczekać następnych zdienci

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku jacy oni sa słodcy kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oni to gówniani debile. Przy piosenkach nie da się tańczyć!!! I am Beliber!

    OdpowiedzUsuń
  11. No po prostu zajeeeeebisteeeeee <333 jesteś najlepsza *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ta żałosna fanaczka bibera który umie tylko pluć na swoich fanów niech się przymknie . Jak tu Directioners i Beliebers mają żyć w zgodzie przez takie..... już tg nie nazwę xdd

    OdpowiedzUsuń