środa, 30 stycznia 2013

Krótkie imaginy

1. Niall
N-[T.I], mam pytanie.- Jego ton głosu był bardzo poważny.
T- Co się stało?- Zapytałaś przerażona.
N- Muszę Ci coś powiedzieć... od dawna chcę ci to powiedzieć...
T- Mów wreszcze o co chodzi!
N- Słuchaj... jedzenie w lodówce się skończyło, pójdziesz do sklepu?
T- *le faceplame*

2. Liam
T- Liam, wiesz, że Cię kocham?:)
L- Co zrobiłaś?
T- Dlaczego sądzisz, że coś zrobiłam?- Powiedziałaś udając, że płaczesz.
L- Nie to nie tak, nie płacz... Co się stało?
T- *trollface* Rozbiłam twoje akwarium z żółwiami.

3.Louis
Siedzisz z Lou u cb w domu na sofie.
L-Kocham cię
T-Fajnie :) ... :| czekaj... CO?!
L-To!
T-Ja-ja-Lou ja nie...
L-Nie musisz mówić byłem na to przygotowany :( :)... Zapomnij o tym... o tym co powiedziałem... Lepiej już pójdę
T-Nie Lou ja nie wiem co powiedzieć. Nie spodziewałam się tego. Nie wiedziałam, że odwzajemniasz moje uczucia. kocham cię
*Pocałowaliście się*

4.Harry
H-[T.I]?
T-Co?
H-Wiesz, że cię kocham?
T-Nom. Wspominałeś coś.
H-To mówie jeszcze raz! K-O-C-H-A-M  C-I-Ę!
T-Och... Kotku, a ja ci odpowiem to co zawsze! J-A  C-I-E-B-I-E  T-E-Ż!
Trzy dni później była wasza rocznica, a Hazza Ci się oświadczył. Po ślubie urodziłaś bliźniaczki Dracy i Amandę, żyliście szczęśliwi do końca życia.

5.Zayn
T-Zayn wiesz jaki byłeś wczoraj pijany?
Z-Kochanie przesadzasz...
T-Wcale nie!
Z-Nie byłem tak strasznie pijany!
H-Stary, zobaczyłeś mnie i Lou, a potem zacząłeś krzyczeć "OMG Larry is real!!!!" 

♥_______________________________________________________________♥

Teraz imaginki autorstwa: Fafik
Bardzo fajne i śmieszne ;D
 Mam nadzieję, że się spodobają...
Polecam w imieniu Fafik te blogi:
  http://imaginy-livewhileweareyoung.blogspot.com/http://onedirection-imaginy-welovemusic.blogspot.com/

Miśka ;D

1 komentarz: